تور مجازی
توضیحات شغل من

هتل نیایش شیراز از جمله اولین هتل های سنتی در شیراز است ، اگر به دنبال هتلی سنتی با قیمت مناسب در شیراز هستید به طور حتم هتل نیایش میتواند انتخاب درستی برای شما باشد . همچنین دیدن تور مجازی هتل میتواند شما را با فضای این هتل آشنا کند.
یکی از مشخصه های خانه های قدیمی در شیراز وجود درختان همیشه سرسبز در حیاط خانه بوده است که باعث میشده تا هوای خیاط همیشه مطبوع و دلنشین باشد .
از دیگر ویژگی های خانه های قدیمی شیراز و هتل نیایش میتوان به وجود حوضی در وسط حیاط اشاره نمود که با کاشیکاری و ماهی های قرمز درونش چشم را نوازش میدهد و آرامش را برای انسان به ارمغان می آورد .
از دیگر چیزهایی که چشم را نوازش میدهد وجود پنجره های بزرگی است که همه از هنر منبت کاری شیرازی بهره برده اند و با شیشه های رنگی تزیین شده اند که این امر باعث شده تا درون اتاق ها رقص نور مسیار زیبایی را ببینیم .

هتل نیایش در بافت تاریخی شهر شیراز قرار گرفته و قدمت زیادی دارد ، از جمله فعالیت هایی که در گذشته در این خانه صورت میگرفته میتوان به برگزاری جلسات انجمن ادب شیراز اشاره نمود ، همچنین اولین چاپخانه شیراز نیز در این خانه بوده است و اولین شماره روزنامه شیراز نیز در این خانه به چاپ رسیده است .

این هتل سنتی دارای معماری بسیار زیبایی است و در گذشته خانه پدری بوده است و به گونه ای است که خودرو نمیتواند تا نزدیکی آن بیاید ( البته اکنون که هتل شده است در کنار هتل محلی برای پارک خودرو مسافران در نظر گرفته شده است ) و همین امر باعث شده تا فضای داخل هتل به دور از سر و صدای بیرون و دود و دم شهر باشد و گل کاری های بسیار داخل هتل باعث شده تا مهمانان در حیاط هتل بنشینند و نفس بکشند .

یکی از ویژگی های اصلی هتل نیایش نزدیکی آن به مراکز تاریخی و دیدنی شهر شیراز است .

از جمله امکانات هتل نیایش شیراز :

یخچال / سرویس فرنگی / تلویزیون / پارکینگ / کافی شاپ / رستوران / ترانسفر فرودگاهی از هتل / اینترنت در لابی / تلفن در اتاق

فاصله هتل تا نقاط دیدنی :

فاصله تا راه آهن35 دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز تجاری خلیج فارس37 دقیقه با ماشین

یک تجربه از سفر به شیراز و اقامت در هتل نیایش شیراز :

سفری جالب برای من بود چرا که این سفر هدیه روز تولدم بود و به همراه همسرم به سفر شیراز رفته بودیم ، همسرم کلی ذوق داشت چرا که از ماه ها قبل هتل رو رزرو کرده بود و دل تو دلش نبود تا به این سفر بیایم ( ما در پاییز به شیراز رفتیم ) .

بعد از ساعت ها رانندگی و خستگی سفر حدود ساعت 8 شب به شیراز رسیدیم و بعد پرس و جو و استفاده از مسیریاب تونستیم به هتل برسیم ، ولی تو وحله اول هتل اون چیزی نبود که انتظار داشتیم ! چرا که اولین بار بود که به یک هتل سنتی میرفتیم ، تصور ما از هتل وجود لابی شیک و ورودی پر ابهت و این جور چیزها بود ولی جلوی در هتل از این خبرها نبود ، یک سر در کاشی کاری شده که نام هتل رو روش نوشتن و یک لابی کوچک !! کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم به هتل دیگه ای بریم ولی اونقدر خسته بودیم که بیخیال شدیم و رفتیم داخل هتل ... برخورد کارکنان خیلی خوب بود و خیلی صمیمی بودن  . کنار محوطه لابی کوچک هتل پله هایی بود که به حیاط میرفت و قرار شد اتاق مارو بهمون نشون بدن و از همون پله ها رفتیم توی حیاط و تا این لحظه هم هنوز فکر میکردیم جای خوبی نیومدیم ... ولی وقتی داخل حیاط شدیم گویی وارد دنیای دیگه ای شدیم چرا که حیاط پر از درخت و گل های زیبا بود با یک حوض وسط حیاط و هوای خیلی عالی و همین باعث شد تا کمی خوشمون بیاد ، وارد اتاق که شدیم فضای اتاق کاملا سنتی بود و باز هم با اون تصور ما از هتل فرق داشت ولی دیگه ما متوجه شده بودیم که اینجا هتل سنتیه و هتل سنتی یه فرقی داره با بقیه هتل ها ، خلاصه وسایل رو داخل اتاق گذاشتیم و چون خسته بودیم سریع خوابیدیم و صبح وقتی چشمامونو باز کردیم فضای داخل اتاق مارو شگفت زده کرد ... پنجره های اتاق منبت کاری شده بودن و پر از شیشه های رنگی کوچک که نور ازشون رد میشد و فضای خیلی زیبایی رو داخل اتاق ایجاد کرده بود . تمام تفکرات شب گذشته رو فراموش کردیم ، داخل حیاط شدیم ، فضای حیاط بوی قدیم میداد و صدای آب فواره حوض فضا رو دلنشین کرده بود . خلاصه فضای هتل مارو با خودش همراه کرد و متوجه شدیم که هتل سنتی زیبایی هایی رو داره که احتمالا تو هیچ هتل مجللی نمیشه پیداش کرد و شاید به همین خاطر هم بود که بیشتر مسافرهای هتل افراد خارجی بودن چرا که اونها احتمالا چنین فضایی رو هیچ جا نمیتونن تجربه کنن .

حالا طوری شده که هر جا سفری بخوایم بریم اول دنبال هتل های سنتی اوناج میگردیم چرا که اینطوری هم از فضاشون لذت میبریم و هم یه جورایی داخل تاریخ اونجا زندگی میکنیم .

البته باید بگم امکانات هتل نیایش شیراز هم امکانات خوبی بود و با توجه به اینکه دو ستاره هست راضی کننده بود برای ما .

اطلاعات تماس و آدرس
  • شماره تماس :
    07132233622
  • ایمیل :
    info@niayeshhotels.com
  • وب سایت :
  • آدرس :
    سه راه نمازی . به سمت شاه چراغ . کوچه کلانتری عباسیه . بعد از بی بی دختران . کوچه شاهزاده جمالی . پلاک 10
  • ساعت کار:
    24 ساعت باز
  • در خصوص ساعت کار
    ساعات اعلامی حدودی بوده و قبل از آمدن تماس بگیرید
  • محدوده قیمت
    متناسب با بازار
تماس با من

mood_bad
  • هیچ دیدگاهی وجود ندارد.